بلاگ

تخمین زمان مطالعه 1 دقیقه (243 کلمه)

چرا هزینه ی درمان ارتودنسی در کلینیک شما گرانتر از بقیه ی مطبهاست؟

چرا هزینه ی درمان ارتودنسی در کلینیک شما گرانتر از بقیه ی مطبهاست؟

در مورد کیفیت درمان ، وسایل و تجربه ی همکاران نمی توانیم قضاوت کنیم ولی میتوانیم در مورد مطب تخصصی خود مطالبی را مطرح نماییم :

در مورد درمانهای ارتودنسی ، تجربه ی کاری یک متخصص می تواند در ارائه ی طرح درمان دقیق و ترسیم یک چشم انداز روشنی برای بیمار کمک کننده باشد.

اینجانب با سابقه ی 11 ساله ی ارائه ی درمانهای تخصصی ارتودنسی و همچنین 9 سال سابقه ی عضویت هیات علمی و 2 سال سابقه ریاست بخش ارتودنسی دانشگاه شیراز همچنان جوانترین دانشیار ایران می باشم.

اکنون بسیاری از دانشجویان اینجانب در کسوت متخصص ارتودنسی  و اعضای هیات عملی در نقاط مختلف کشور مشغول به کار هستند.

در مورد درمانهای زیبایی از جمله ارتودنسی یک دیدگاه جوانانه و به روز نیز بسیار مفید و ضروری است که سن و سال اینجانب و دستیارانم مؤید حضور این دیدگاه در مطب ما می باشد.

 

استفاده از بهترین مواد (از جمله کامپوزیت Transbond XT که به شهادت اکثر مطالعات استاندارد طلایی کامپوزیتهای ارتودنسی است و همچنین براکنهای American Ortodontics ) و تلاش در جهت محیطی آرام ، شیک و درعین حال استفاده از نرم افزارهای تخصصی ذخیره اطلاعات و مدارک بیماران وسیستمهای یاد آوری به روز بیماران از افتخارات مطب تخصصی ماست.

بهره گیری از تجربیات و نظرات یک دندانپزشک کودکان و نوجوانان در امر درمان ارتودنسی این گروه سنی بسیار راهگشاست.

با توجه به موارد فوق ما معتقدیم که هزینه ی ارتودنسی در مطب ما ، نسبت به کیفیت ارائه ی خدمات به بیماران متناسب است.

مطالب مرتبط

 

نظرات

نظري ارسال نشده است
default_blogger چرا هزینه ی درمان ارتودنسی در کلینیک شما گرانتر از بقیه ی مطبهاست؟
عضو سایت هستید؟ وارد شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

تصویر امنیتی

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://ortodonsi.com/

مطب های ارتودنسی دکتر مرتضی عشاق

چه موقع ارتودنسی کنیم

دانستنی های ارتودنسی

آیا می دانید اندازه دندانهای دائمی‌ ممکن است نسبت به اندازه فک خیلی بزرگ یا کوچک باشند؟ به عنوان مثال، اگر کودکی فک کوچک را از مادر و دندانهای بزرگ را از پدر به ارث برده باشد، دندانها در فک جا نمی‌‌شوند. آیا می دانید براساس پژوهشی که در نوجوانان 13-8 ساله ایرانی انجام شد، اصلی ترین علت ایجاد کننده ناهنجاری فکی، عقب بودن و کوچکی اندازه فک پایین می‌باشد؟

اطلاعات بیشتر

پرسش و پاسخ

آیا دستگاههای ارتودنسی موجب درد و ناراحتی می شوند؟

مرتضی عشاق درمانهای ارتودنسی دردی مانند درد تزریق ندارند بلکه فقط برای یک تا دو روز بعد از هر ویزیت، دندانها کمی حساس می شوند. به مرور که درمان ارتودنسی پیش می رود از این حساسیت نیز کاسته می شود. در مواردی که این حساسیت در 2-1 روز اول آزار دهنده باشد می توان از استامینوفن استفاده نمود. هر چند در این موارد اگر دارویی نیز مصرف نشود پس از سپری شدن 2-1 روز این حساسیت خود به خود برطرف می شود.

اطلاعات بیشتر